Najczęstsze pytania

Ile kosztują zamawiane u Was teksty?

Zajmujemy się tym, co naprawdę lubimy, dlatego też jesteśmy skłonni za naszą pracę proponować bardzo atrakcyjne stawki. Każdorazowo do wyceny podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę Państwa oczekiwania, zakres koniecznych do wykonania prac, stopień trudności danego tematu oraz wielkość zamówienia. Większe zamówienia oraz umowy zawierane na dłuższy okres dają Państwu możliwość korzystania z atrakcyjnych rabatów.

Chcą Państwo poznać koszt realizacji danego projektu? Prosimy o wysłanie zapytania.

Jak wygląda kwestia rozliczenia – za ilość znaków/za dane zlecenie…?

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytanie. Kwestia ta uzależniona jest od rodzaju zamawianego tekstu. Przykładowo – w przypadku artykułów najwygodniejszą formą rozliczenia wydaje się stawka za ilość znaków, jednak już w odniesieniu do sloganu, czy nazwy firmy taki sposób wyceny jest całkowicie nieuzasadniony.

Warto podkreślić, że rozpoczynając współpracę z Napiszemy.pl, płacą Państwo za efekty, nie za nasz czas włożony w realizację danego zlecenia. Dlatego nie rozliczamy się według stawki godzinowej, ale zgodnie z wyżej opisanym schematem.

Chcą Państwo poznać szczegóły? Prosimy o wiadomość.

Ile trzeba czekać na zamawiane teksty?

Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zlecenia, prosimy o wyraźne zaznaczenie tego w wysyłanej do nas wiadomości. Istnieje możliwość wykonania zlecenia w trybie priorytetowym.

Mamy również świadomość tego, że czas to pieniądz i że bardzo wiele projektów trzeba zakończyć szybko, dlatego też podejmujemy się realizacji zlecenia w możliwie najkrótszym czasie. W każdym wypadku dotrzymujemy ustalonych terminów. Nawet jeśli termin realizacji w danym wypadku liczy kilka tygodni, to nasze prace są zakończone dokładnie w ustalonym wcześniej czasie.

Co w sytuacji, jeśli teksty mi się nie spodobają?

Piszemy teksty, które są skuteczne i które trafiają do Państwa potencjalnych klientów. Dlatego też kluczem do sukcesu jest takie ich zredagowanie, które wywoła oddźwięk w ściśle określonej grupie docelowej. Oczywiście, bierzemy pod uwagę Państwa wskazówki oraz uwagi, których celowość uwzględnienia w zaproponowanym tekście poddajemy pod wspólną dyskusję. Zazwyczaj dochodzimy do porozumienia. Zdarzyć się jednak może tak, że nasze zapewnienia dotyczące trafności treści i kształtu zaproponowanego tekstu są dla Państwa niewystarczające. W takim wypadku, na wyraźną prośbę, przeredagowujemy artykuł w taki sposób, by byli Państwo zadowoleni.

Dlaczego powinienem rozpocząć współpracę właśnie z Wami?

Jesteśmy firmą o ustabilizowanej pozycji na rynku. Pisanie tekstów na zamówienie to nasza pasja, na której mija nam każdy dzień w pracy, dlatego też swojej działalności oddajemy całe serce i całe zaangażowanie. Rozpoczynając współpracę właśnie z nami, decydują się Państwo na rzetelną i wysoko ocenianą firmę (referencje), co gwarantuje Państwu, że już po pierwszej realizacji zlecenia, będą mieli Państwo konkretne powody, by stać się naszymi stałymi klientami.

Kiedy konieczne jest wpłacanie zaliczki?

Generalnie oczekujemy zaliczki przy realizacji pierwszego zlecenia. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie, a opłata wnoszona jest na podstawie wystawianej przez nas faktury pro forma.

Jak wygląda Wasz model współpracy?

Przy pierwszym zleceniu rozliczamy się na podstawie faktury pro forma. Po opłaceniu należności zabieramy się za pracę. W omówionym terminie wysyłamy Państwu teksty, pozostawiając niezbędny czas na zapoznanie się z nimi. Ewentualne korekty, uzupełnienia, które mogą okazać się potrzebne po wysłaniu tekstów, są wliczone w cenę.

Zlecenie uważamy za skończone z chwilą akceptacji tekstów. Do każdego zlecenia wystawiamy fakturę VAT.

Czy rozpoczęcie współpracy jest uzależnione od podpisania umowy?

Nie. Przy pierwszym zleceniu wiążące jest wpłacenie zaliczki. Co nie oznacza, że nie zalecamy podpisania umowy. Jest to szczególnie wskazane przy większych zleceniach oraz w przypadku długotrwałej współpracy. Zalecamy podpisanie umowy również wtedy, kiedy potrzebują Państwo dokumentu świadczącego o nabyciu praw autorskich i majątkowych do sprzedawanych przez nas tekstów. Posiadamy wzór umowy, który na Państwa prośbę wysyłamy do wglądu.

Jaki jest, według Was, dobry/skuteczny copywriting?

Oczywiście zamawiany u nas 🙂

Skuteczny copywriting to copywriting zwiększający zyski. Taki, po którym Klient, który z niego skorzystał, wraca do nas, zamawiać kolejne usługi. Miarą skuteczności pisanych przez nas tekstów jest satysfakcja naszych Klientów oraz ciągły aktywny wzrost Ich firm.

Dlaczego teksty na stronie internetowej mają tak duże znaczenie?

Na podstawie tekstów publikowanych na stronie www każdego dnia tysiące/miliony użytkowników wystawiają świadectwo Państwa działalności – albo decydują się na Waszą ofertę i jest z niej zadowolona albo przechodzą do konkurencji. Dlatego też tak ważne jest, by ciągle skupiać uwagę na Państwa marce i dawać jasny, profesjonalny przekaz – to tu warto robić zakupy, to ta witryna jest godna uwagi.

Przygotowywane przez nas teksty poprawiają widoczność Państwa firmy w wyszukiwarkach oraz profesjonalizują wizerunek online.

Dlaczego warto zlecić SEO copywriting sprawdzonej, rzetelnej firmie?

Ponieważ na rynku dostępnych jest wiele mało profesjonalnych ofert współpracy. Nie brakuje osób oraz nawet firm, których jakość świadczonych usług jest wprost proporcjonalna do nieprawdopodobnie niskich cen, jakie proponują za swoje usługi. Bardzo często decydując się na taką ofertę, uzyskuje się całkiem bezużyteczny efekty pracy, z którymi nie wiadomo co później zrobić. Seo copywriting w ofercie Napiszemy.pl, mimo że dostępny w dobrej cenie, oceniany jest bardzo wysoko. Zapraszamy do działu referencje.

Od kiedy firma działa na rynku?

Firma Napiszemy.pl została zarejestrowana z dniem 1 września 2009 roku. Wcześniej pracowaliśmy przez dwa lata na podstawie umów o dzieło. Nasze doświadczenie sięga jednak 2003 roku, kiedy zaczęliśmy zdobywać szlify w dziennikarstwie (współpracując między innymi z “Gazetą Wyborczą” oraz “Perspektywami”).

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zlecenia wystawiamy faktury VAT.

Ile osób bierze udział przy realizacji danego zlecenia?

Uzależnione jest to od wielkości zamówienia.

Czy są tematy, których realizacji się nie podejmujecie?

Generalnie nie zdarzyło się nam nie podjąć realizacji jakiegoś zlecenia, ze względu na jego temat. Przeciwnie – chętnie podejmujemy się pracy nad trudnymi i ambitnymi zleceniami.
Najlepiej po prostu napisać do nas, by uzyskać szybką odpowiedź odnośnie możliwości podjęcia współpracy.

W jakich godzinach najlepiej dzwonić?

Nie ukrywamy, że preferowanym przez nas kontaktem jest kontakt e-mailowy. Fakt ten podyktowany jest specyfiką naszej działalności. Ma ona charakter twórczy, w związku z tym bliska jest nienormowanemu trybowi pracy.
Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że do pewnych ustaleń niezbędna jest rozmowa telefoniczna, dlatego prosimy dzwonić w godzinach od 8 do 15. Jeśli nie będziemy mogli w danej chwili odebrać, oddzwonimy w pierwszej wolnej chwili.

Ile trzeba czekać na odpowiedź dotyczącą wysłanego przeze mnie zapytania ofertowego?

Odpowiedzi udzielamy zazwyczaj tego samego dnia, ewentualnie dnia kolejnego. Każde wysłane do nas zapytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Dlatego jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości zwrotnej, prosimy o ponowne jej wysłanie (brak odpowiedzi z naszej strony oznacza najczęściej, że wysłany przez Państwa e-mail nie dotarł do nas).